Handelsbetingelser for webshop


Dataansvarlig og ejer af domænet www.loekkefonden.dk

LøkkeFonden
Bredgade 30
DK-1260 København K
CVR-nr. 34440417
Tlf. nr. 60 19 27 73
mail@loekkefonden.dk


Handelsbetingelser for LøkkeFondens webshop

Bestilling samt betaling af varer

Betaling af varerne kan efter eget valg ske via en af nedenstående accepterede betalingsmetoder:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • MobilePay

Så snart vi har modtaget en bestilling, vil kunden modtage en e-mail, hvor vi bekræfter modtagelsen af bestillingen, og hvori ordrens indhold er nærmere specificeret. Bestillingen er bindende.

Ved betaling med betalingskort eller MobilePay hæves beløbet fra kundens konto, når varen er afsendt fra vores lager. Kunden vil i den sammenhæng modtage en e-mail, hvor vi bekræfter, at ordren er gennemført, og varerne er afsendt.

Vi accepterer kun bestillinger gennemført via webshoppen og ikke bestillinger modtaget pr. e-mail, brev, sms el.lign.

Eventuelle rettelser

Sørg altid for at kontrollere indtastninger omhyggeligt og at rette eventuelle fejl, før du afgiver din endelige bestilling.

Når bestillingen er gennemført, vil det ikke længere være muligt at ændre på varer i din ordre eller i selve betalingsmetoden. 

I tilfælde af forkert indtastede kundeoplysninger (navn, leveringsadresse, telefonnummer og/eller mailadresse) er det kundens ansvar at rette henvendelse til mail@loekkefonden.dk for at få oplysningerne tilrettet. Hvis kunden imidlertid har modtaget en mailbekræftelse på, at ordren er gennemført, vil det ikke længere være muligt at ændre i kundeoplysningerne, eftersom varerne allerede vil være afsendt fra vores lager på det pågældende tidspunkt.

Levering

Varer bestilt via LøkkeFondens webshop leveres med enten GLS, Dao eller Post Nord til kundens nærmeste pakkeshop. Det er ikke muligt for kunden at vælge specifik leverandør eller andre leveringsmetoder end ovenstående.

Vi leverer kun til adresser i Danmark (og ikke Grønland og Færøerne).

Ordren afsendes senest 4 uger efter den på webshoppen anførte dato, når vi har verificeret kundens betalingsoplysninger. Alle webshoppens varer bestilles hjem fra underleverandør af LøkkeFonden inden levering. I tilfælde af at vores underleverandør ikke er i stand til at levere inden for den oplyste periode, kontakter vi kunden.

Den forventede leveringstid er 1-4 dage efter, at ordren er afsendt (kan variere afhængigt af pakkefirma). Den reelle leveringstid kan i enkelte tilfælde – især i travle perioder i højsæson (oktober-december) – afvige fra den sædvanlige leveringstid.

Alle ordrer pålægges et forsendelsesgebyr på 50 DKK (fast sats).

Valuta og moms

Alle priser vist i webshoppen er i DKK og inkl. moms

Tilgængelighed

Alle webshoppens varer bestilles hjem fra underleverandør af LøkkeFonden inden levering. Angivelsen af tilgængeligheden på webshoppens varer sker derfor altid med forbehold for varernes faktiske tilgængelighed hos vores leverandører. I tilfælde af at vores leverandør ikke er i stand til at levere en given vare, kontakter vi kunden.

Reklamationsret

Kunden har iht. købeloven 2 års reklamationsret. Som udgangspunkt vil kunden få repareret varen, hvis varen er påført synlig fabriksfejl. Kan varen ikke repareres vil den blive ombyttet til en ny vare i samme størrelse og model. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Fortrydelsesret og returnering

LøkkeFonden tilbyder 14 dages fuld returret gældende fra den dag kunden modtager varen.

Ønsker du at returnere en vare, bedes du udfylde og medsende vores fortrydelsesformular sammen med den pågældende vare. Varen returneres naturligvis ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen.



Alle pakker skal sendes direkte til adressen:
Att. LøkkeFonden
Bredgade 30
1260 København K

Bemærk: Pakker som sendes til pakkeshop, posthus osv. vil ikke blive afhentet, og returretten vil bortfalde.

Det er ikke muligt at ombytte til andre varer i forbindelse med returnering. Kunden bedes derfor returnere varen og derefter lave en ny ordre via webshoppen.

Omkostninger til returnering af varer skal kunden selv betale. Varer, der returneres på efterkrav, eller som sendes uden porto, nægtes modtaget af LøkkeFonden medmindre, der foreligger en aftale herom.

Alle varer, der returneres, skal være forsvarligt indpakket.

Vi anbefaler, at varen returneres via GLS, dao eller Post Nord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er det muligt at spore pakken i deres Track & Trace system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er kommet helt frem. Yderligere giver det kunden mulighed for at efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen og leveringsomkostningerne i forbindelse med købet til din konto inden for 7 arbejdsdage.


Denne side er sidst opdateret den 30. august 2022